作者名:迷失的花火

新卡介紹Laying Down the Law及The Song Remain the Same

星期一Phoenixborn有新卡出左,有時間當然會介紹下。話不多說,直入正題。
Laying Down the Law: 我未死得

今次Laying Down the Law主要係介紹回復手段,證明左獅子骰唔單純係強攻,,而係可攻可守。

 

〈Heal: 你唔一turn殺左我?多謝,再黎多次〉

Heal聽到個名都知效果,一係就直接回滿一隻場上怪物的血或是回復自己召喚師2血。聽落好似好普通,但副行動出的牌,而只需要一粒level2 的獅子骰,其實成本好平,而且因為副行動,你可以之後再用主行動出卡或者打返對面(筆者唔會用你講我第一個想法係用黎救puppet黎扣對手血同卡人場),基本上如果鍾意戰鬥類,這張基本上必入。

 

〈Shield Mage: 我幫你做坦〉
Shield Mage要一粒Level 3獅子骰,聽落好貴,但佢其實好有用,副行動放疲倦標示物開效果,其他自己場上怪多1血。多左1血,自己場上怪物又係難死左,淨1血後,又被Heal返D血,對面可以之後要思考如何一次攻擊可以打多過3血以上(筆者不說我打算用佢同果2隻自殘怪一齊玩可以玩得好開心)

 

〈Law of Sight: 唔好旁門左道,我們光明正大打一場〉

這張卡其實好簡單,就是一出場,你抽兩張卡,但之後雙方都不能出reaction spell。基本上,張卡是同你說,我在場時你不要ice trap我的怪,我做卡效你唔好阻我,我斬左你的怪你唔好final cry我或同蜘蛛咬我,我打你你唔好好痛打我一巴或者求饒。換句話黎講,新手恩物,初入坑就比reaction spell搞哭就唔好,比大家set好個場我先慢慢打你(筆者反而表示,這卡克死左旁門左道的復仇王子)

 

〈The Song Remain the Same: 同命相連,我死你都死〉

〈Shatter Pulse: 我要你一隻同我陪葬〉
這張reaction spell卡用途其實好簡單,你死左怪後,選擇一隻怪同佢一齊死,之後再選擇一位玩家按你選擇下轉兩粒骰面。聽落好似好攻擊向,但其實這卡,攻擊以及防守都倏得好到位,人地如果放左puppet落你到,你可以炸左puppet再炸對手一隻怪,如果打死你的怪,又可以叫人一齊死一死,而轉骰方面,可以唔target對手,自己都可以,雖說3粒骰偏貴,但如果馬仔有回骰手段,筆者覺得可以使用。

 

〈Guilt Link: 你同我同罪,我死你都死〉
這卡個人覺得同馬仔骰的主題最夾,等於同人講,我有事你都唔係好得去邊。自己召喚師受到傷害時可發動,放一個傷害標記(唔係損傷,所以檔傷的reaction 同ready spell無用)去目標怪或者召喚師上,如果要防止這卡效,要拆自己一隻怪或是一張ready spell。雖然筆覺得這卡同某復仇王子夾d,但此卡主要係要等佢focus 到2下先有最大火力,不過在馬仔骰抽卡能力方面可以期待的情況下,此卡應該可以好快focus到,故此好有期待。

〈String Mage: 我係黎派餅的〉
用1隻馬Lv3跟Lv2音符來叫佢出場的怪,雖然攻擊力只有1,其實不高,但佢副效果非常強勢,副行動中不需要疲憊就可以發動,將別人的任何標示物移去自己,或是相反地由自己移去其他目標上,在封殺需要用指示物的怪做效果或加攻的怪來說,行強(死神及蛇對住佢只能說再見),另外亦可以阻止對面扣血殺死puppet來迫對面扣血(或是一定要讓對方比多兩粒骰來殺puppet,2回復力表示只要不死,就可以將所有傷害回復的高回復力,所以非常強力(筆者不說自己fun play會放去這怪到,然後每turn派毒,有福同享,有難同當)

 

總結一下,今次兩邊出的卡上,獅子不出預期地出了回復以及阻止對抗防礙的手段,好難唔去估佢下一輪會出強力的怪以及召喚怪。而馬仔方面,今次出的卡好著錯控場以及控制指示物的分派,如無意外,我估下輪會係較多阻礙對方build engine 的卡

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 BG Port 的頭像
    BG Port

    BG Port 桌遊港

    BG Port 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()